По одягу зустрічають – цей давній вислів як ніколи актуальний в сучасному світі. Кожен день не дивлячись на фінансову кризу розширюється корпоративне середовище, збільшується кількість нових офісів, сучасних установ і компаній. На цьому тлі все більшої популярності набирає стильний офісний одяг.
Офісний стиль передбачає не тільки моду і красу. Корпоративний одяг – це обличчя компанії, вона повинна доносити до клієнтів інформацію про принципи роботи конкретної фірми. Її завдання представити в найбільш вигідному світлі всіх її співробітників.

Розробляють моделі корпоративного одягу зазвичай фахівці даної галузі. Напевно, тому іноді можна зустріти не тільки елегантний, але і досить безглуздий стиль, наприклад, коли в комплект входять жіночі футболки.

Розробку стилю можна розглядати, як один з найголовніших моментів у роботі будь-якої компанії або установи. Її необхідно виконувати, враховуючи сучасні тенденції розвитку моди. Адже перше, на що звертають увагу клієнти – це одяг офісного співробітника.

Одяг без слів може розповісти багато про що: ставлення роботодавця до співробітників, ставлення співробітників до своїх обов’язків, акуратність при виконанні завдань, відданість ідеї компанії. Неприпустимим вважається рішення керівника купити футболки і зробити їх формою для фірми.

Головне правило, яким потрібно керуватися при розробці корпоративного стилю в одязі – підбір колірної гами. Найкраще використовувати два кольори. Вони надають строгість в стилі одягу. В очах потенційного клієнта офісний співробітник в такому одязі постає серйозним працівником і відповідальним.

Обов’язково повинна враховуватися сфера діяльності. У фінансовій установі або юридичній фірмі уніформа для чоловіків і жінок, як правило, стандартна: костюм, наближений до класики. Піджак, бездоганна блузка і сорочка. У деяких фірмах існують суворі вимоги до панчіх, фасону і висоти каблука туфель. Багато керівників жіночих колективів внесли в корпоративний стиль одягу своєї компанії брючний костюм.

Важливою деталлю в офісному одязі є вміле застосування різних аксесуарів. Їх повинно бути мінімум. В основному, використовуються бейджики, годинник, запонки.

Чималу роль в корпоративному стилі грає якість одягу. Крайнощі тут недоречні. Але уніформа, зшита з дешевих, неякісних матеріалів, неприйнятна для солідних компаній. Не допускається і неохайність співробітників при поводженні з корпоративної одягом. Важливим є комплектність ділового одягу: зимовий, літній, демісезонний.

Крім цього, в формі має бути відмінність керівного складу від рядових співробітників. Цього можна домогтися шляхом невеликих відмінностей в одязі або певних аксесуарів, що значно полегшить клієнтові визначити поведінку при спілкуванні з представником компанії.

Корпоративний одяг надає впевнене почуття приналежності співробітника до певного колективу, формує дух єдності і згуртованості, надає комфортність в спілкуванні. Виразний офісний одяг – важливий штрих вигляду ділової компанії.